پیار کے سات بچن دھرم پتنی 5 مئی 2023 تحریری ایپیسوڈ اپ ڈیٹ: کنجل اور پارول پرتیکشا کو سپورٹ کرنے آئیں۔

پیار کے ساتھ بچن دھرم پتنی 5 مئی 2023 تحریر کے وقت، تازہ ترین ایپیسوڈ اپ ڈیٹ TellyUpdates.com

اس واقعہ کا آغاز روی کے ساتھ ہوتا ہے کہ وہ پراتیکشا کو کہتے ہیں کہ وہ رشتے میں نہیں ہیں۔ پرتیکشا کہتی ہے کہ ہم رشتے میں ہیں۔ اور کہا کہ کوئی خدا بھی اسے تباہ نہیں کر سکتا اس نے کہا پچھلی بار بھی تم نے میرا ہاتھ اسی طرح پکڑا تھا۔ اور میں نے اسے ختم نہیں کیا۔اس نے کہا کہ شیو اور پاروتی کی جوڑی اس طرح بنی تھی جس طرح وہ بنے۔ اردناریشور راوی کہتا ہے کہ میں خدا نہیں ہوں۔ پرتکشا نے کہا کہ آپ میرے شیو ہیں اور میں آپ کی شکتی ہوں اور اس سے کہا کہ وہ بھگوان کی نعمتوں کا احترام کریں۔ اس نے اس کے پاؤں چھوئے اور کہا کہ وہ اس کے لیے روزہ رکھے گی اور اسے دیکھ کر توڑ دے گی۔ اس نے کہا کہ وہ پٹی دھما کرے گی اور اس سے پٹی دھما کرنے کو کہا۔ اس نے کہا کہ میں آپ کی بہت عزت کرتی ہوں اور اس سے اس لمحے سے ڈرنے کو کہا جب اس کے لیے اس کے دل سے سارا احترام ختم ہو جائے۔ اس نے اس سے کہا کہ وہ اس کی عزت کرے اور ایسا نہ کرے۔ اس سے وہ توبہ کرے گا۔ اس نے کہا اگر تم مجھے مسترد کر دو میں تمہیں تمہارے اصولوں کو نہ ماننے پر پچھتاوا دوں گا۔

سشیلا روی سے اپنی بہن کو آداب سکھانے کو کہتی ہے اور اس سے کہتی ہے کہ وہ اپنی بھابھی کے ساتھ برا برتاؤ نہ کرے۔وہ کہتی ہے کہ تمہارے دونوں بچوں کے آداب نہیں ہیں۔ اور کہیں کہ کیا آپ اپنے بچوں کو کٹی پارٹی میں شرکت کرنے کے بجائے اقدار سکھانے جارہے ہیں۔ ان کی اچھی اقدار ہوں گی۔ ڈولی کا خیال ہے کہ وہ جو چاہیں کہہ سکتے ہیں۔ اور یہ سوچ کر کہ وہ ہر روز آئیں گے، مندیپ نے سشیلا سے اسے روکنے کو کہا۔ سشیلا کہتی ہے کہ وہ انہیں جیل میں ڈال سکتی ہے۔ دوسری خواتین نے کہا کہ ہم خاموش ہیں کیونکہ پرتیکشا، کنجل اور پارول وہاں موجود تھے، پراتیکشا نے انہیں بتایا کہ انہیں ماننا پڑے گا کہ شادی ہوئی ہے۔ پارول روی کو جیجو کہتی ہے، کاویہ اسے ڈانٹتی ہے، کنجل کہتی ہے کہ ہم ایک دوسرے کے لیے لڑتے ہیں، کاویہ کہتی ہے کہ روی میرا ہے۔

کنجل پوچھتی ہے کہ تمہارے روی نے تمہیں میری دی سے شادی کرنے کے لیے کیوں چھوڑ دیا ہے۔ کاویہ روی سے کہتی ہے کہ پراتیکشا اسے بہن کہتی ہے، پرتیکشا کہتی ہے کہ اسے انہیں فون کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ اس کا دل اس سے لگا ہوا ہے۔ اس نے کہا کہ خدا روحانی تعلقات پیدا کرتا ہے اور ان لوگوں کو جوڑتا ہے جن کا ایک ساتھ رہنا مقصود ہوتا ہے۔ اس نے کہا اگر تم اسے ختم کرنا چاہتے ہو۔ یہ اسی رات ختم ہونا چاہئے جس رات ہماری شادی ہوئی تھی۔ اس نے کہا کہ رات بہت اچھی تھی۔ اگر اس رات دونوں نے مالا کا تبادلہ کیا تب بھی وہ الگ نہیں ہوں گے۔ ڈولی خوش ہے۔ مندیپ سشیلا کو بتاتی ہے کہ وہ پہلے گھر میں آئی اور اب اس کی بہن ہے۔ اس نے کہا کہ اس نے ہماری دولت چھیننے کا سوچا۔سشیلا نے کہا کہ بڑی دولت محبت ہے۔ اور کہتے ہیں کہ تم لوگ محبت میں غریب ہو۔ دوسری خواتین کہتی ہیں کہ آپ پیسے کی لالچی ہیں اور دوسروں کو بھی ایسا ہی سمجھتی ہیں۔ بی جی خوش ہیں کہ مندیپ کو ایک عورت نے گرل کیا تھا۔ہرنیت کہتی ہیں کہ ہم اسے ایک بار اور ہمیشہ کے لیے ختم کر دیں گے۔وہ پرتکشا سے روی کو چھوڑنے کی قیمت بتانے کو کہتی ہے۔پرتیکشا حیران ہوتی ہے اور کہتی ہے 1500کروڑ وہ کہتی ہے کہ یہ روی رندھاوا کی قیمت ہے۔ انٹرنیٹ پر. اور وہ چاہتا ہے

مندیپ پرتیکشا سے کہتی ہے کہ وہ جا کر سشیلا کو بتائے کہ یہ عورتیں بری ہیں اور اسے دلہن کو لٹیرا کہتی ہیں۔ اور کہا کہ آپ کے گھر والے بھی ایسا کرنا چاہیں گے۔پرتیکشا نے کافی کہا اور کہا کہ میں اپنے خاندان کے لیے اور کچھ برداشت نہیں کروں گی۔ اور کہا کہ آپ کے لیے اپنی حدود میں رہنا اچھا ہوگا۔ اس نے کہا کہ میری والدہ نے مجھے بزرگوں کی عزت کرنا سکھایا جب تک وہ آپ کا احترام نہ کریں۔ اگر توہین کریں تو اپنے حقوق کے لیے لڑیں۔ اس نے پوچھا کہ کیا آپ مجھے اجازت دیں گے یا میں قانون کو برقرار رکھوں گی۔ اور اپنے گھر والوں کو کچھ کہنے سے پہلے اچھی طرح سوچنے کو کہا۔ روی پوچھتا ہے کہ آپ کون ہیں، میں آپ کا ساتھ دوں گی۔ پرتیکشا کا کہنا ہے کہ اگر وہ اپنی عزت اور فخر کمائے گی۔ وہ محبت سے مر جائے گی۔ اور اگر آپ کو چھین لیا گیا ہے۔ وہ شوہر اور بیوی کی طرح بحث کرتے ہیں۔پرتیکشا کا کہنا ہے کہ اگر وہ اپنی ماں پلو کے ساتھ بندھن باندھنا چاہتی ہے۔ پھر تم نے مجھ سے شادی کیوں کی؟ اس نے اسے ٹنڈر کہا۔

پرتیکشا کہتی ہیں کہ تم کڑوا کریلا ہو عمیرہ کہتی ہیں کہ وہ کیوں لڑتے ہیں؟ کنجل کا کہنا ہے کہ یہ محبت ہے، سشیلا کہتی ہیں کہ ان کی محبت ان کی لڑائی سے جھلکتی ہے، مندیپ کہتی ہیں کہ روی صرف کاویہ سے محبت کرے گا، سشیلا نے پوچھا کہ کیا تم اس کی حقیقی ماں ہو؟ راوی کا یا نہیں؟ مندیپ چیختا ہے کہ وہ چلے جائیں ورنہ وہ پولیس کو کال کرے گی۔ سوشیکا اسے کہتی ہے کہ پولیس کو نہ بلائیں۔ مندیپ نے پوچھا کہ کیا تم ڈرتے ہو؟ اور کہا کہ وہ ابھی پولیس کو کال کرے گی۔ پولیس وہاں آتی ہے۔

ختم شد

کریڈٹ اپ ڈیٹ: ایچ حسن

Leave a Comment