وہ تو ہے البیلا 4 مئی 2023 کو تحریر کے وقت اپ ڈیٹ کیا گیا: چمن نے سیوری سے طلاق کے کاغذات پر دستخط کرنے کا مطالبہ کیا۔

واہ تو ہے البیلا 4 مئی 2023 قسط لکھیں، اپ ڈیٹ لکھیں TellyUpdates.com

سیوری کانہا کی جان بچانے کے لیے خدا سے دعا کرتی ہے۔ جبکہ ڈاکٹر کانہا کی سرجری کرتا ہے۔ نکول سیوری کو بتاتا ہے کہ کانہا کی سرجری کامیاب رہی۔ لیکن وہ ابھی تک بے ہوش ہے۔ سیوری یہ سن کر خوش ہوئی، چودھری خوش ہوئے اور ایک دوسرے کو مبارکباد دی۔ رشمی نے فون پر اندو کو بتایا کہ کانہا کا آپریشن کامیاب ہو گیا ہے۔ سیوری اللہ کا شکر ادا کرتی ہے اور امید کرتی ہے کہ کانہا جلد صحت یاب ہو جائے گی اور اسے گلے لگا لیتا ہے۔ چن اسے خبردار کرتا ہے کہ وہ کانہا کو اسے نہ بلائے اور دھمکی دیتا ہے کہ وہ طلاق کے کاغذات پر دستخط کر دے گا ورنہ وہ کانہا کی سرجری کے لیے ادائیگی نہیں کرے گی۔ وہ سیوری کو دھمکیاں دیتی رہتی ہے۔ نرس نے انہیں ICU کے ارد گرد جمع ہونے اور مریض کو پریشان کرنے سے باز رہنے کو کہا۔

چودریس کو کانہا کی جان بچانے کے لیے شمن کا مقروض محسوس ہوتا ہے۔ سروج نے کہا کہ کنہا کی جان بچانا ضروری تھا۔ سائوری شمع کے ساتھ ان کے پاس آئی۔ سروج اس کے گلے لگ گئی اور کنہا کی جان بچانے کے لیے چومن کا شکریہ ادا کیا۔ شمن نے سوچا کہ سیوری نے گھر والوں کو ان کی ڈیل کے بارے میں نہیں بتایا ہوگا۔ سائوری نے اسے کچھ نہ کہنے کا اشارہ کیا۔ شمن نے سوچا کہ وہ جلد ہی ان کی رشتہ دار ہو جائے گی اور سروج سے کہا کہ وہ جلد ہی ان سے بدلے میں کچھ مانگے گی۔
رشمی سیوری کی گفتگو سنتی ہے اور پوچھتی ہے کہ چمن نے اس کے ساتھ کیا سلوک کیا۔ سائوری نے اسے جانے کو کہا۔ اور وہ بھاگ کر ٹنگگو سے ٹکرا جاتی ہے۔

نکول چائے پیش کرتا ہے اور سیوری کو ڈھونڈتا ہے۔ وہ امّو کی بہت سی مس کالز اور ایک میسج کو دیکھتا ہے کہ وہ اسے جلد ہی کال کرے گا۔ امّو، اپنے کلائنٹس کے ساتھ وقت گزارنے کے بعد، نکول کے پیغامات پڑھتی ہے اور سوچتی ہے کہ وہ اس کی زندگی میں کیوں آیا۔ اس کے آنے کے بعد اس کی زندگی پہلے جیسی نہیں رہی۔ شمن نے سیوری کو خبردار کیا کہ وہ کانہا کو اپنا نہ کہے۔ اور کہا کہ اس کا تعلق شمن سے ہے۔ اور اگر آپ متفق نہیں ہیں۔ وہ اسے سزا دے سکتی ہے۔ اس نے پوچھا کہ اس نے خاندان کو ان کے معاہدے کے بارے میں کیوں نہیں بتایا۔ سیوری کہتی ہے کہ یہ ضروری نہیں ہے، چمن کہتی ہے کہ جب تک وہ اسے گھر والوں سے نہیں چھپاتی۔ وہ اصرار کرتی ہے کہ سیوری طلاق کے کاغذات پر دستخط کرے۔

کانہا سیوری کو ڈھونڈنے کا خواب دیکھتا ہے اور سیوری اس کے ساتھ چھپ چھپا کر بہت دور چلا جاتا ہے۔ اس نے آنکھیں کھولیں اور سیوری کو بڑبڑایا۔ نرس نے چودریس کو بتایا کہ مریض ہوش میں آنا شروع ہو گیا ہے اور وہ سیوری کو دیکھنا چاہتا ہے۔ نکول سیوری کو بلانے گیا۔ سیوری طلاق کے کاغذات پکڑے کھڑی ہے، رشمی وہاں دیکھتی ہے اور مسکراتی ہے۔

پیش لفظ: چمن نے سیوری کو طلاق کے کاغذات پر دستخط کرنے کی دھمکی دی۔ سیوری نے ایسا کیا۔ کاہن بستر سے اٹھ کر گر پڑی۔

کریڈٹ کو اپ ڈیٹ کیا گیا: MA

Leave a Comment