ناگن سیزن 6 اپریل 1، 2023 تحریری ایپیسوڈ اپ ڈیٹ: پرارتنا نے انسپکٹر وجے سے ناگ اور ناگن کی سچائی کو حاصل کیا۔

ناگن سیزن 6 اپریل 1، 2023 لکھا ہوا پچھلا ایپیسوڈ TellyUpdates.com پر اپ ڈیٹ کیا گیا

اس واقعہ کا آغاز مہر پرارتنا کے کمرے میں آنے اور اسے نہ ملنے سے ہوتا ہے۔ وہ الماری کھولتی ہے اور اپنا دوپٹہ ڈھونڈتی ہے۔ وہ گلوکار کو گلے لگاتی ہے اور پرارتنا کو اس کی لوری گاتے ہوئے یاد کرتی ہے۔ اس نے سوچا کہ وہ نہیں جانتی آنٹی وان کہاں ہے۔ کیا آپ کو کسی نے نہیں بتایا کہ وہ کہاں تھی؟ وہاں اسے اپنا فون ملا۔ پوریکا کو پٹانہ یاد آیا کہ وہ اپنی ماں کا دعویٰ کرتی ہے۔ گولو اور مولو اس سے جنسی تعلق قائم کرنے کو کہتے ہیں۔ مہر پورویکا کو فون کرتی ہے۔ پورویکا فون ڈھونڈتی ہے اور کہتی ہے کہ یہ ایک ینتر ہے۔ وہ کال کا جواب دیتی ہے۔ پورویکا نے کہا کہ وہ میری ماں نہیں ہے۔ اس نے مجھے اغوا کر لیا، مہر نے اسے رگھو کو بلانے کو کہا۔ مرگنینی سوچتی ہے کہ وہ رگھو کو اس پر یقین نہیں کرنے دے گی، وہ کہتی ہے کہ یہ سب ڈرامہ ہے۔ لڑکی کو پرتھانا کی فکر تھی اس لیے اس نے یہ بات کہی۔ اس نے ایک بار پھر اسے خواہش کی مزاحمت کرنے پر زور دیا۔ پوریکا سوچتی ہے کہ اس کی ماں ٹھیک نہیں ہے۔

سونیا نے گوتم سے مزہ لینے کو کہا۔گوتم کا کہنا ہے کہ رگھو نے اس کے ساتھ جو کیا اس کے بعد وہ اس سے لطف اندوز نہیں ہو سکتے۔سونیا کہتی ہے کہ پریتی نے میرے بھائی کو تکلیف دی۔ جیٹ پوچھتا ہے کہ کیا شادی ملتوی ہو جائے گی، رگھو کہتا ہے نہیں، مہر نے پوچھا کہ کیا پردھانا اور اس نے چیزیں ایک ساتھ رکھی ہیں، رگھو مسکرایا۔ پرتھنا میلے میں پہنچ کر ناچنا شروع کر دیتی ہے۔وہ رگھو کو اپنے ساتھ رقص کرنے لے جاتی ہے۔ پورویکا اسے بتاتی ہے کہ وہ یہاں کیوں ہے۔ اگلے گانے کے لیے پٹھانا سوانا اور مارویککنائی کو ڈانس فلور پر کھینچتا ہے، تریشا ان کے ساتھ شامل ہوتی ہے۔ ہر کوئی ناچدے رے سارے ناچ رہا ہے…. ویٹر تمام ناگ اور ناگنوں کی حقیقت بتانے کے لیے بانسری بجانا شروع کر دیتا ہے۔ رگھو، اس کی بہن اور تریشا ہال کے بیچ میں کھڑے ہیں اور ان کی کھالیں فلیکس کی طرف مڑ رہی ہیں۔ انسپکٹر نے ان کی طرف دیکھا۔ پٹنہ کونے میں کھڑا ان کی طرف دیکھنے لگا۔ یہاں تک کہ آپ بھی ایسا ہی محسوس کرتے ہیں۔ پردھانا کا کہنا ہے کہ جب انسپکٹر یہاں تھی تو اسے اوٹر اور اوٹر کے بارے میں نہیں معلوم تھا۔ انسپکٹر کا کہنا ہے کہ اس کا شک درست ہے۔ ناگ اور ناگن یہاں ہیں۔ پراتھنا نے چیچ ناگن کا اوتار لیا اور اوم ناماچوے بجانا شروع کیا۔ اس کی ناف سے منی کی کرنیں نکلتی ہیں۔ دعا نے سب کو منجمد کر دیا اور ہر چیز کو ان کی یادداشت سے محروم کر دیا۔اس نے اپنی بہن رگھو اور تریشا کو انسانی اوتار میں آنے کو کہا۔ تو وہ اس لمحے کو جاری کرتی ہے۔ سب ناچنے لگے پرتھنا انہیں چوکنا رہنے کو کہتی ہے کیونکہ انسپکٹر ابھی تک مشکوک ہے۔

انسپکٹر PS کے پاس واپس آتا ہے اور دوسروں سے رگھو کے بارے میں جاننے کے لیے کہتا ہے۔ پولس پورویکا کی لاش لے جاتی ہے اور اسے بتاتی ہے کہ اس نے کہا کہ وہ راج کماری ہے اور اس کا باپ شیش ناگ ہے اور وہ ناگ لوک میں ہے۔ کہ وہ رگھو کے بارے میں جان لے گا۔ اور ناگ اور ناگن کے ساتھ اس کا تعلق بعد میں، رگھو اور سورنا ناگ محل میں آتے ہیں۔تشک کہتے ہیں کہ یہ کسی کو معلوم نہیں ہوگا کیونکہ ہم شیو وردانی ہیں اور اگر کسی کو پتہ چلا تو ہم شیو جی کی توہین کریں گے۔

ایک انسپکٹر راگھو کے پاس آیا اور پوچھا کہ جب وہ 6 سال کا تھا تب سے وہ کہاں تھا اور کہا کہ اس کے پاس 6 سال سے فلائٹ کی تفصیلات ہیں اور وہ کبھی ہندوستان چھوڑ کر نہیں آیا اور نہ ہی ہندوستان آیا ہے۔ اس نے پوچھا کہاں تھا؟ پرتھنا وہاں امریکی لہجے کے ساتھ آئی اور کہا کہ اس کے والد پہلے آئے کیونکہ ان کے پاس نوکری تھی۔ اس نے پوچھا کہ کیا اس نے سانپ دیکھا ہے؟ وہ اسے واضح کرتی ہے کہ وہ سانپوں کو بالکل نہیں جانتے۔پرم یہاں آتا ہے اور انسپکٹر اجے کو سلام کرتا ہے کیونکہ وہ اس کا دوست ہے۔ پرارتنا نے انسپکٹر کو شاہی شادی میں مدعو کیا۔رگھو پرارتنا کو کمرے میں لے گیا اور پوچھا یہ کیا ڈرامہ ہے؟ پردھانا اسے بتاتا ہے کہ کوئی ناگن کے اوتار میں نکلا ہے۔ اور انسپکٹر وچائی راگھو کو دیکھتا ہے کہ وہ لوگوں کو تکلیف پہنچانے کا الزام لگا رہا ہے۔ پردھانا اسے بتاتی ہے کہ وہ قصوروار نہیں ہے اور وہ اسے ثابت کرے گی۔ وہ کہتی ہیں کہ وہ اس کے لیے اپنے دل میں جگہ بنائے گی۔رگھو کا کہنا ہے کہ وہ ایک ساتھ نہیں رہ سکتے۔ پرتھنا نے نہ چاہتے ہوئے بھی کہا۔

پرتھنا پروفیسر سے ملاقات کرتی ہے، جو کہتا ہے کہ کوئی دنیا دیکھنے آرہا ہے۔ راہو کے پاس آنا چاہتے ہیں۔ اس نے اسے مڑ کر قمیض پہننے کو کہا۔ پردھانا کہتی ہے کہ یہ اس کا بھی کمرہ ہے۔ وہ رگھو سے کہتی ہے کہ وہ اس کے ساتھ آئے اور آنے والے حملے کے بارے میں بتائے۔ رگھو کہتا ہے کہ کیا یہ تمہارا جال ہے۔ پرتھنا اس سے کہتی ہے کہ وہ اپنے ساتھ اصل مجرم کو بھی دیکھ لے۔ وہ کچن میں آئی اور دیکھا کہ پورویکا کو کھانا پسند نہیں آیا۔ اس نے اس کے لیے کھانا پکانے کا سوچا اور کھانا پکانے لگی۔ وہ لڈو کے پاس آئی اور اسے پورویکا کے لیے کھانا پکانے کو کہا۔ لڈو نے اسے دینے کو کہا اور کہا کہ وہ خوش ہو گی۔ پردھانا نے کہا کہ وہ مجبور نہیں ہونا چاہتی۔ لڈو نے نوڈلز پوریکا کے حوالے کر دیئے۔ پورویکا نے پوچھا کہ یہ سانپ ہے یا نہیں۔ لڈو کہتی ہے کہ یہ پورویکا نوڈلز ہے، اسے کھاتی ہے اور اسے پسند کرتی ہے، وہ کھانستی ہے، اسے کچھ پانی دینا چاہتی ہے، رگھو اور تریشا وہاں آتے ہیں، تریشا کہتی ہیں کہ اس میں سنڈانا ہے۔ پرتھنا کہتی ہے کہ اس نے اسے نہیں ڈالا۔ مرگنینی اسے ایک دوائیاں دیتی ہے۔ وہ اسے پورویکا کو دوائیاں دلواتا ہے۔ رگھو پرتھنا کو پورویکا سے دور رہنے کو کہتا ہے۔ تریشا کو باورچی خانے میں جانا اور سنڈانا کو بھی شامل کرنا یاد آتا ہے۔ اس نے سوچا تھا کہ میں تمہیں رگھو اور پورویکا سے دور رکھوں گی۔ پردھانا نے روتے ہوئے اس کے ساتھ گزرے ہوئے وقت کو یاد کیا۔ ماہی دوبارہ… کھیلتی ہے… اسے یاد ہے کہ پورویکا نے اس سے التجا کی تھی کہ وہ اس کے سامنے نہ آئے اور رگھو بولا۔ ایک دن اس کی ماں نہیں بن سکتی

پیش لفظ: پٹھان نے رگھو کو بتایا کہ انسپکٹر انہیں دیکھ رہا ہے۔ اسے پتہ چل جائے گا کہ وہ ایک دوسرے سے نفرت کرتے ہیں۔ رگھو اور پرتھنا ایک دوسرے کی طرف دیکھتے ہیں جب گانا چل رہا ہوتا ہے۔ انسپکٹر اجے نے دھوکے باز پرارتنا کو دیکھا اور چونک گیا۔

کریڈٹ اپ ڈیٹ: ایچ حسن

Leave a Comment