دھیرے دھیرے سے 2 مئی 2023 تحریری ایپیسوڈ اپ ڈیٹ: بھانو بھونا کی ورکشاپ

دھیرے دھیرے سے 2 مئی 2023 کو اپ ڈیٹ لکھنے کے وقت لکھا گیا۔ TellyUpdates.com

اس واقعہ کا آغاز بھونا مالنی سے پوچھتا ہے کہ کیا بھائی صاحب یہ ٹھیک کر رہے ہیں؟ مالنی نے کہا اگر تم ہماری عزت کا خیال کرو میں نے یہ بات گھر پر بتائی ہوگی باہر نہیں۔ لیکن اس نے خود کو ظاہر کیا۔ اس نے کہا کہ وہ گھر کی چھوٹی چھوٹی چیزیں چھپا سکتی ہے لیکن گھر کے سیاہ دھبوں کو نہیں چھپا سکتی۔مالینی نے کہا کہ وہ بہت چالاک ہے۔ اور اپنے آپ کو محلے والوں میں سراہا اور میرے شوہر کی تذلیل کی۔ بھاونا نے کہا کہ میں سمجھتی ہوں کہ آپ یہ پٹنی دھرم کر رہے ہیں۔ لیکن صحیح پٹنی دھرم یہ ہے کہ شوہر کو غلط کام کرنے سے روکے اور اسے آئینے میں دیکھے۔ مالنی نے غصے میں آکر کہا تمہاری وجہ سے۔ تو میرا شوہر ادھر ادھر بھٹکتا رہا۔ اس نے کہا کہ اگر اسے کچھ ہوا تو وہ اسے مارتا اور باہر پھینک دیتا۔ اس کے لیے لیموں کا پانی پینے کے لیے دعا کریں اور اسے بتائیں کہ پنو کو آپ کی یا اپنے آپ کی پرواہ نہیں ہے۔ اس نے بس یہی سوچا کہ مجھ سے بدلہ کیسے لیا جائے۔بھانو پیتے ہوئے بولا کہ گڑیا رانی جیت گئی اور بھانو ہار گئی۔ فوانا نے مالینی ودیا کی دیکھ بھال کے لیے ودیا کے لیے سائن کیا۔

امیت نے پروانہ کو بتایا کہ عورت جھوٹ بول رہی ہے۔ اور اسی لیے وہ یہاں آیا۔بابو جی نے پوچھا تم سیل سے کیسے نکلے؟ امیت کا کہنا ہے کہ آپ یہ نہیں جان سکتے کہ مجھے کس نے نکالا۔ آپ کے خیال میں وہ کون ہے؟ راگھو گورو سے پوچھتا ہے کہ وہ امیت شاستری کا کیس کیوں لے رہا ہے۔برج موہن کہتا ہے کہ تم اپنے بھائی سے لڑ رہے ہو، سواتی کہتی ہے کہ وہ تم سے کیا کہے گا۔ اور یہ کہتے ہوئے کہ یہ اس کے ساتھ ناانصافی ہے، راگھو نے اس سے صاف صاف بات کرنے کو کہا۔

سواتی کہتی ہے کہ تم اپنے بھائی کے خلاف برساتی کا مقدمہ بھی چلاؤ، راگھو کہتا ہے کہ تم اس کے لیے مجھ سے دشمن کو ختم کر رہے ہو، لیکن میں معافی چاہتا ہوں، سواتی کہتی ہے جب سے تم یہاں آئے ہو۔ سب نے آپ کا ساتھ دیا اور گورو کو نظر انداز کیا۔ سویتا نے پوچھا تم نے کیا کہا؟ راگھو گورو سے پوچھتا ہے کہ وہ یہ کیس کیوں کر رہا ہے۔گورو کا کہنا ہے کہ اس نے امیت کو سنا اور سوچا کہ وہ سچ کہہ رہا ہے۔ راگھو برج موہن سے کہتا ہے کہ اسے کیس لڑنے دیں۔ وہ گھر میں بھائی ہوں گے۔گورو کہتا ہے کہ بہترین وکیل جیتے گا، راگھو کہتا ہے سچ کی جیت ہوگی۔ گھر سے نکل کر مہاتما بدھ کو نماز پڑھتے دیکھا اور پوچھا کہاں جا رہے ہو؟ اس نے کہا کہ میں پوچک کا کام ختم کرنے جا رہی ہوں، راگھو نے کہا کہ ہمارے خاندان سے لڑنا مشکل ہو گا، بھاونا نے کہا کہ ہمارا بھروسہ ٹوٹ گیا اور ہم بکھر جائیں گے، بلیک میلر وہ پریان کو فون کرتا ہے اور اسے بتاتا ہے کہ وہ کہہ رہا ہے… ایک عورت وہاں آئی اور پریان سے پوشاکس چیک کرنے کے لیے کہتی ہے، پرائی کہتی ہے کہ اس کی پیدائش صبح ہونی چاہیے۔ راگھو اسے نہیں بتاتا اور سوچتا ہے کہ وہ جلد ہی بتا دے گی۔

ڈمپل اور ابھیشیک ایک چائے کے اسٹال پر ملتے ہیں۔ ابھیی نے اپنے والد کے مہاوتسو میں کیے گئے ہر کام کے لیے ڈمپل سے معافی مانگی۔ ڈمپل کہتی ہے کہ یہ آپ کی غلطی نہیں ہے۔ وہ سویتا کا فون وصول کرتی ہے اور اسے بتاتی ہے کہ اسے جانا ہے، ابی کو لگتا ہے کہ وہ دوست سے بڑھ کر ہے، دشمن کیسے بنائے۔ بھانو سوچتا ہے کہ وہ بھاونا کی انا کو ختم کر دے گا۔ تالہ توڑ کر پروانا کی ورکشاپ میں داخل ہوں۔ اس نے مٹی کا تیل ڈالا اور ڈبہ جلا دیا۔ اندر سے دعا کرتے ہوئے آنچل کہتی ہیں کہ جب آپ حکم پر عمل کریں گے تو آپ ٹائیکون بن جائیں گے۔ اس نے پوچھا تم کیا خریدو گے؟ فوانہ نے مجھے وہ سب کچھ بتایا جو وہ خریدنا چاہتی تھی۔ اسی لمحے کسی نے آواز دی کہ تمہاری دکان میں آگ لگی ہے۔ پروانہ وہاں سے بھاگی۔

پیش لفظ: بھاونا نے اپنے سٹور میں آگ لگتی دیکھی۔ راگھو جلتے ہوئے سٹور میں اپنا سامان لینے کے لیے داخل ہوا۔ بھاونا چیخ اٹھی۔

کریڈٹ اپ ڈیٹ: ایچ حسن

Leave a Comment