بھابھی جی گھر پر ہے 8 مئی 2023 تحریری ایپیسوڈ اپ ڈیٹ: وبھوتی اور تیواری نفرتشور نامی بابا سے ملے۔

بھابھی جی گھر پر ہے 8 مئی 2023 کو اپ ڈیٹ لکھتے وقت لکھا گیا TellyUpdates.com

انگوری باورچی خانے میں گا رہی ہے۔ وبھو اسے سلام کرنے کے لیے آگے بڑھا۔ وبھو انگوری سے پوچھتا ہے کہ وہ بہت خوش لگ رہی ہے، کیا خبر ہے، تم نے کل رات کیا کیا؟ انگوری نے کہا ہاں۔ تم کیسے جانتے ہو؟ وبھو نے کہا کیا ہوا؟ انگوری نے کہا کہ تیواری نے محبت کے تمام ریکارڈ توڑ دیئے۔ وبھو نے کہا کہ اسے کسی تفصیلات کی ضرورت نہیں ہے اور وہ چلا گیا۔

انو اور تیوا ناریل کا پانی پیتے ہیں۔ انو کو پچھلی رات کے سرخ چہرے والے وپو کے ساتھ یاد آیا۔ تیواری نے اس سے پوچھا کہ کیا معاملہ ہے؟ وہ ہر وقت کھو جاتی ہے اور شرما جاتی ہے۔ انو کہتی ہے کہ کچھ شیئر نہیں کیا جا سکتا۔ تیواری کہتی ہیں کہ رات بہت خاموش ہے۔ اور میں تمہارا پڑوسی ہوں۔ مجھے تھوڑی سی آواز سنائی دیتی ہے۔ انو نے بتایا کہ کل رات طوفان آیا اور میرے بیڈروم کی کھڑکی ٹوٹ گئی۔ تیواری نے کہا کہ مجھے آپ کی فکر تھی۔ اگر کوئی ٹوٹی ہوئی کھڑکی سے داخل ہو تو کیا ہوگا؟ انو نے کہا فکر نہ کرو مچھروں نے بھی ہمت نہیں ہاری اور چلی گئی۔ تیواری نے کہا کہ میں نے کل بہت کچھ سنا تھا۔ یہ صرف کھڑکیوں کے ٹوٹنے کی آواز نہیں ہے۔

روسا نے کہا کہ میں تم سے تلو اور تیکا سے نفرت کرتا ہوں اور انہیں تھپڑ مارا اور کہا کہ جب میں نے تم دونوں کو دیکھا اور وہاں سے چلا گیا۔ ٹیگا تلو سے کہتا ہے۔ یہ سب تمہاری وجہ سے ہے۔ تلو نے کیسے کہا کہ وہ آیا۔ تیگا نے کہا کہ تم نے مجھے نفرت والے بابا کے بارے میں بتایا تھا، تم وہاں گئے اور روسا کو مجھ سے نفرت کرنے لگا، تیواری اور ویبھو نے سنا اور نفرت والے بابا کے بارے میں پوچھا تو تلو نے کہا کہ وہ بہت دلچسپ بابا تھے، انہوں نے ہمیں بھبوت دیا، آپ کسی کے درمیان فرق کر سکتے ہیں۔ . ٹیگا نے کہا کہ ٹلو اور میں اس کے نتائج کا سامنا کر رہے ہیں۔ تیواری اور وبھو نے ان سے کہا کہ ایسے لوگوں پر بھروسہ نہ کریں، انہیں ماریں اور پوچھیں کہ بابا کہاں ہیں۔ Tiga اور Tilou نے اسے رہنے کے لیے جگہ دی۔

انگوری پورچ میں گھر کے کام کاج اور گانا گا رہی تھی۔ انو اس کے ساتھ گانے میں شامل ہوتی ہے اور دونوں مل کر گاتے ہیں۔ انو نے انگوری سے پوچھا کہ وہ اچھے موڈ میں کیوں ہے۔ انگوری نے کہا کہ یہ تیواری کی وجہ سے ہوا ہے۔ چنانچہ اس نے ایک رومانوی اور مضحکہ خیز کہانی تخلیق کی۔ انو نے کہا کہ وپو نے بھی ایسا ہی کیا۔ انگوری نے کہا کہ ہم بہت خوش قسمت ہیں کہ ان جیسے شوہر ملے۔ انو نے کہا کہ میں پوری طرح سے متفق ہوں اور ویبھو کے لیے بدمکر کی ترکیب مانگی۔ انگوری نے کہا کہ جب آپ کھانا پکانا شروع کریں تو مجھے فون کرنا۔ یہ تھوڑا مشکل تھا، انگوری ٹھیک کہتی تھی، انگوری نے انو سے کہا کہ وہ آج رات تیواری کے لیے اسٹائلش ہوں گی۔انگوری نے کہا کہ میں نے بہت اچھا لباس پہنا ہے۔ آپ بہت خوبصورت نظر آئیں گے انگوری شرما کر چلی گئی۔

ویبھو اور تیواری سکسینہ کے ساتھ بابا نفرتیشور کے پاس گئے۔انہیں آنکھوں پر پٹی باندھ کر بابا کے پاس لے جایا گیا۔سکسینہ نے کہا کہ میں ان بابا پر یقین نہیں کرتا، میں صرف ایک چٹان سے کودنا چاہتا تھا۔ لہذا جب آپ ملیں گے ان کو لینے والے نے کہا چلتے رہو ہمارے پاس تین چار گھنٹے باقی تھے۔ سکسینہ پرجوش تھا۔
گائیڈ نے انہیں تھوڑی دیر کے لیے بٹھایا اور کہا کہ ہم تازہ دم ہونے کے لیے کچھ کھائیں گے اور چلے جائیں گے۔ ہر ایک گائیڈ نے ایک ایک سموسے اور ایک گلاس پانی دیا۔ سکسینہ نے کالوا سموسے بیچنے والے سے کہا کہ وہ انہیں سب سے گرم سموسے دے، گائیڈ نے فی سموسے 1000 روپے مانگے، گائیڈ نے انہیں ادائیگی کرنے کو کہا۔ وبھو کا کہنا ہے کہ یہ بہت مہنگا ہے، کالووا کہتا ہے کہ ہم اونچی جگہ پر ہیں اور اس کی قیمت زیادہ ہے۔ تیوا پوچھتا ہے کہ اگر تم نے ادائیگی نہیں کی تو تم کیا کرو گے؟ کالووا کہتا ہے کہ میں تمہیں دھکا دوں گا۔
وبھو اور تیواری اس بات سے بے خبر ہیں کہ وہ رشتے میں ہیں۔ وبھو نے تیوا سے پوچھا مجھے کہیں تمہاری آواز سنائی دے رہی ہے۔ مجھے ایسا لگتا ہے جیسے میں اسے ہر روز سنتا ہوں۔ ایک بیوقوف ہے جو آپ کی طرح لگتا ہے۔ تیوا نے کہا کہ یہ ایک اتفاق تھا۔ ایک جیسے پڑوسی ہیں

پری ڑککن: نہیں۔

کریڈٹ اپ ڈیٹ: تانیا

Leave a Comment