انوپما 27 اپریل 2023 لکھنے کے وقت اپ ڈیٹ: انوپما ونراج کے چپچپا رویے سے تنگ آچکی ہیں۔

انوپما 27 اپریل 2023 ایک قسط لکھیں، اپ ڈیٹ لکھیں۔ TellyUpdates.com

احمد احمد سے واپسی کے بعد انوج چھوٹے انوج کے کمرے میں چلا گیا۔ چھوٹے بچے نے اس کا ہاتھ پکڑ کر پوچھا کہ کیا وہ ممی کو اپنے ساتھ لے گیا ہے۔ انوچا کہتی ہے نہیں۔ انو کہتی ہے کہ اس نے غلط کیا اور معافی بھی نہیں مانگی۔ انو سر ہلاتی ہے۔ ہاں، چھوٹی انو کہتی ہے کہ ماں اسے معاف کر دے گی اگر وہ اس سے معافی مانگے اور پوچھے کہ کیا وہ اس کی وجہ سے لڑ رہے تھے۔ انوش نے کہا کہ ایسا نہیں ہے۔ نوجوان انو کا کہنا ہے کہ اگر اسے لگتا ہے کہ اس کی ماں اس سے محبت نہیں کرتی، تو یہ غلط ہے۔ ممی کو اس سے اتنا پیار تھا کہ اس کے اصرار پر انہوں نے اسے مایا کے ساتھ جانے دیا۔ اور اس نے ممی کو پاپا کو راضی کرنے کو کہا۔ اس نے اس واقعے کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ وہ مایا کے ساتھ اکیلی تھی۔ وہ مایا اور اپنے والدین دونوں کے ساتھ رہنا چاہتی ہے۔ جب اس کا باپ اس کی ماں سے جھگڑا کر کے اس سے الگ ہو گیا تو وہ اپنے والدین کے ساتھ کیسے رہ سکتی تھی۔ اسے ان دونوں کی ضرورت ہے ماں پیار کرتی ہے اسے مایا سے زیادہ ماں کی یاد آتی ہے۔ والد کو ماں کے ساتھ ہونا چاہئے اور دونوں ایک دوسرے کو چاہتے ہیں۔ انجو نے جذباتی انداز میں اسے گلے لگایا اور اسے ایسے سونے کے لیے کہا جیسے رات ہو گئی ہو۔

کانتا انوفا سے کہتی ہے کہ وہ نہیں چاہتی کہ وہ اسی وجہ سے انوفا کا انتظار کرے۔ لیکن جب انوفا کو امید ہوتی ہے۔ تو وہ یہ سوچ کر راضی ہو گئی کہ وہ دوبارہ ملیں گے۔ لیکن انوفا اسے نہیں مل سکی۔ اور ثابت کرتا ہے کہ انوپھم کے ساتھ اس کا رشتہ ایک جیسا نہیں ہے۔ ان کا اور انوپما کا معاملہ جلد از جلد مان لینا چاہیے۔ انوپھا کو ننھی انوفا کے الفاظ یاد تھے۔ انوپما کانتا کے الفاظ یاد کرتی ہیں۔ کاویہ نے ونراج کو کچھ مٹھائیاں پیش کیں اور کہا کہ اسے کچھ مٹھائیاں ضرور چاہیے کیونکہ انوج اور انوپما کی ملاقات نہیں ہوئی اور اسے وہ سب کچھ مل گیا جو وہ چاہتا تھا۔ ونراج غصے سے پوچھتا ہے کہ اس نے کیوں کھایا۔ جب وہ جو چاہتی ہے وہ نہیں ہوتا، کاویہ ونراج اور لیلا کی خواہشات کبھی پوری نہیں ہوں گی، کیونکہ انوپما اور انوج یقینی طور پر دوبارہ مل جائیں گے۔ انوپما انوج کی بن چکی ہیں اور کبھی ونراج کی نہیں ہوں گی۔ کچھ اور، ونراج پوچھتا ہے کہ کیا وہ اتنی مٹھائیاں کھانے کے لیے پاگل ہے، کاویہ کہتی ہے کہ وہ ہضم کر سکتی ہے۔ لیکن اسے یہ نہیں کھانا چاہئے کیونکہ چینی عمر کی حد کے مطابق نہیں ہے۔ ونراج دھواں میں کھڑا تھا۔

ڈمپل نے ثمر کو بتایا کہ جب اس کی طلاق ختم ہو جائے گی۔ تمام پریشانیاں ختم ہو جائیں گی۔ وہ غیر متوقع واقعات سے خوفزدہ ہے۔ ثمر کا اصرار ہے کہ اسے پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ ان کی شادی ضرور ہوگی۔ اور اس نے اپنے درست فیصلے کے بارے میں اپنے گھر والوں کو پہلے ہی آگاہ کر دیا ہے۔ ڈمپل کا کہنا ہے کہ ان کا خاندان ان کا سب سے بڑا مسئلہ ہے۔ اور اسے ڈر ہے کہ وہ اسے برین واش کر دیں گے۔ ثمر کا کہنا ہے کہ وہ ایسا نہیں ہونے دیں گے۔ اسے کم از کم اس پر بھروسہ کرنا چاہیے اگر اس کے گھر والوں پر نہیں۔ اس عمر میں اس کا انداز نہیں بدلے گا۔ اس لیے شادی کے بعد انہیں تنہا رہنا چاہیے۔ کیونکہ جھگڑوں سے بچنے کا یہی واحد طریقہ ہے۔ ڈمپل نے کہا کہ اس نے اپنا ذہن بنا لیا ہے۔ لیکن اس کا خاندان اس پر الزام لگائے گا۔ ثمر نے سمجھانے کی کوشش کی۔ لیکن وہ اصرار کرتی ہے اور کہتی ہے کہ انوج ذمہ داری لے گا۔ثمر کا کہنا ہے کہ انوج اپنی ذمہ داری خود اٹھانا نہیں چاہتا۔ اپنی ذمہ داریوں کو بھول جاتے ہیں۔ ڈمپی نے پوچھا کہ اس نے ایسا کیوں کہا۔ ثمر نے کہا کہ انو ممی سے ملے بغیر چلی گئی۔ اور چونکہ اس کا ممی کے ساتھ کوئی رشتہ نہیں تھا تو وہ ان کے ذمہ دار کیوں تھا؟ ڈمپی نے کہا کہ وہ انوج کو راضی کر لے گی۔ انوپما کے ساتھ جھگڑے کا مطلب یہ نہیں کہ وہ ان میں سے کوئی نہیں ہے۔ ثمر نے کہا جب اس کی ممی میں کوئی نہیں تھا۔ اس کے لیے کوئی نہیں تھا۔ اور ڈمپل کو اس سے بات کرنے کی ضرورت نہیں تھی۔ وہ ان لوگوں کے ساتھ کوئی رشتہ قائم نہیں رکھنا چاہتا تھا جنہوں نے اس کی ماں کو تکلیف دی تھی۔

ڈمپل نے کہا کہ انوپما نے بجائے انوپما کو تکلیف پہنچائی جب انوپما نے انوپما کی وجہ سے اپنی بیٹی کو کھو دیا۔ ثمر کو غصہ آیا اور کافی چلایا۔ وہ اس سلسلے میں اس کا ساتھ نہیں دے گا۔ انوچ اپنی ماں کو تکلیف دیتا ہے اور اس سے ملے بغیر چلا جاتا ہے۔ ڈمپل نے کہا کہ انوپما نے انوپ سے ملاقات کی ہوگی۔ ہر بار انوپما غلطی کرنے اور اداکاری کرنے کے بعد شکار کا کارڈ نہیں کھیل سکتیں۔ ثمر غصے میں بڑھتا ہے اور اسے تنبیہ کرتا ہے کہ وہ اپنی ماں کو کچھ نہ کہے۔ڈمپی کا کہنا ہے کہ انوج ان کی شادی میں ان کی طرف سے شرکت کرے گا۔ اور اسے اس بات کی کوئی پرواہ نہیں تھی کہ آیا اس کے خاندان کا کوئی فرد شادی میں شریک ہوا۔ کیا وہ اس سے شادی کرے گی اگر وہ ٹھیک ہے یا اس پر دوبارہ غور کرے گا؟ ثمر ہکا بکا کھڑا رہا۔

تزئین و آرائش کے تحت

کریڈٹ کو اپ ڈیٹ کیا گیا: MA

Leave a Comment