املی 6 مئی 2023 کو تحریر کے وقت اپ ڈیٹ کیا گیا۔

املی 6 مئی 2023 کو اپ ڈیٹ لکھنے کے وقت لکھا گیا۔ TellyUpdates.com

کیری نے سمر کیمپ کا خواب دیکھا۔ وہ آدھی رات کو اٹھی اور باہر جا کر دیکھنے کا فیصلہ کیا کہ کیا سمر کیمپ اس کے خواب جیسا ہے۔ اس کا خیال تھا کہ شنی اور ارتو اسے کبھی جانے نہیں دیں گے۔ اس لیے وہ انھیں نہیں بتاتی۔ وہاں، املی بچوں کو سونے کے لیے کہانیاں سناتی ہے۔ اور دو مرغی اسے اغوا کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ کیری کا کہنا ہے کہ وہ مدد کے لیے چلائے گی۔ املی نے دیکھا کہ کچھ بچے ابھی تک باتیں کر رہے ہیں اور سو نہیں رہے ہیں۔ وہ انہیں سونے کے لیے کہتی ہے اور بعد میں اسے کیری کی آواز سنائی دیتی ہے۔ کیری منیوں سے بھاگنے کی کوشش کرتے ہوئے گر جاتی ہے۔ وہ سیتا مایا سے مدد کے لیے کہتی ہے۔ اسی لمحے املی آتی ہے اور اس نے اپنے نونہالوں کو بلے سے مارا، وہ املی کو وہاں سے چلے جانے کو کہتے ہیں، لیکن بعد والے انہیں مارنے کی دھمکی دیتے ہیں۔

سیکورٹی آئی اور غنڈہ فرار ہوگیا۔ املی نے کیری کو یقین دلایا کہ اسے کچھ نہیں ہوگا۔ ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ دیویکا کو بہت زیادہ تناؤ کی وجہ سے پریشانی ہے۔رودرا دھیری کو بتاتا ہے کہ وہ دیویکا کو اسپتال لے کر گیا اور بل ادا کیا۔ وہ واقعی شکر گزار تھا۔ ڈریا نے کہا کہ اگر آرٹو اس کی جگہ لے لیتا تو وہ بھی ایسا ہی کرتا۔ کیری املی سے پوچھتی ہے کہ کیا وہ سیتا ماں ہے؟ املی الجھن میں ہے اور کیری کا کہنا ہے کہ اس کے والد نے اسے سیتا سے کہا۔ مایا ہمیشہ سب کی حفاظت کرتی ہے۔ تو شاید املی سیتا مایا کے نمائندے کے طور پر اس کی مدد کرنے آئے۔املی کا کہنا ہے کہ اس دنیا میں صرف ایک سیتا مایا ہے۔ کیری نے بتایا کہ وہ یہاں سمر کیمپ دیکھنے آئی تھیں۔ اور وہ جانتی تھی کہ کہاں رہنا ہے اس لیے وہ اکیلی آئی۔ املی نے کہا پھر وہ جلدی کیوں نہیں آئی؟ کیری کہتی ہیں کہ اس کے والد کے پاس پیسے نہیں ہیں۔ اس لیے وہ فیس نہیں دے سکتے۔ املی کا کہنا ہے کہ وہ پیارے بچوں سے پیار کرتی ہے اور وہ ان کی فیس قبول نہیں کرے گی۔ لیکن اسے کل سمر کیمپ میں لے جائیں گے۔ وہ کیری سے وعدہ کرتی ہے کہ وہ اپنے والد کو بتائے بغیر باہر نہیں جائے گی۔ کیری نے وعدہ کیا اور اس سے کہا کہ وہ اپنے والد سے شکایت نہ کرے۔

املی نے کیری کو گھر بھیج دیا اور مؤخر الذکر آرٹو کے قریب ہے۔ آرٹو نے اسے دیکھا اور وہ بہانہ بناتی ہے۔ آرٹو نے اسے سمر کیمپ میں نہ بھیجنے پر اس سے معذرت کی۔ املی نے اسے ان دونوں سے چھپایا۔ وہ ان کے بندھن کو دیکھ کر گھبرا گئی تھی جیسے آرٹو ابھی تک زندہ ہو۔ وہ شاید اسی طرح اپنی بیٹی کے ساتھ وقت گزارتا ہے۔آرٹو کا خیال ہے کہ کیری کو اس عمر میں بالغ ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس لیے وہ سمر کیمپ کے ڈائریکٹر سے درخواست کرتا ہے کہ وہ کیری کو سمر کیمپ میں جانے کی اجازت دیں۔ اگلے دن، املی نے کیری کا نام سیکھا اور اس سے کہا کہ وہ اس سے کوئی فیس نہیں لے گی، کیونکہ بچوں کو یادیں بنانا ہوتی ہیں۔ جہاں تک ممکن ہو، کیری کو اپنے بچپن سے لطف اندوز ہونا چاہیے تھا۔وہاں آرٹو نے ایک آدمی سے پوچھا کہ کیا وہ کیری کو سمر کیمپ میں آنے کی اجازت دینے کے بارے میں ڈائریکٹر میڈم سے بات کرنا چاہتے ہیں۔ وہ املی سے بات کرنے جاتا ہے، لیکن وہ مصروف ہے۔ آدمی نے آرٹو کو بتایا کہ وہ مصروف ہے۔ اس لیے اسے اب چلے جانا چاہیے۔ آرٹو نے املی کو اپنی درخواست کے ساتھ ایک نوٹ چھوڑا۔

اگلی صبح، کیری اپنے بیگ کے ساتھ سمر کیمپ کی تیاری کرتی ہے۔ چینی نے اس سے پوچھا کہ وہ کہاں جارہی ہے۔ کیری نے کہا کہ شہزادی کی خالہ نے اس سے وعدہ کیا تھا کہ وہ اسے مفت میں سمر کیمپ لے جائیں گی۔ چنی یہ جان کر حیران رہ جاتی ہے کہ وہ خالہ کون ہے۔ املی ایک گاؤن اور ماسک پہنے کیری کے گھر پہنچی۔

پیش لفظ: املی نے کیری سے اپنی محبت کا اظہار کیا اور چنی نے اسے یہ جاننے کے لیے فون کیا کہ وہ کیسی ہے۔ کیری کا کہنا ہے کہ وہ ان سے نفرت کرتی ہے کہ انہوں نے اسے املی کے بارے میں نہیں بتایا۔ چنی اور آرٹو اس کے بارے میں جان کر حیران رہ گئے۔

Leave a Comment