اجونی 3 مئی 2023 تحریری ایپیسوڈ اپ ڈیٹ: بیبی نے اجونی کو شانکی کے لیے مورد الزام ٹھہرایا۔

اجونی 3 مئی 2023 کو اپ ڈیٹ لکھنے کے وقت لکھا گیا۔ TellyUpdates.com

منظر 1
دجیندر نے شینکی کو گھر سے باہر پھینک دیا اور وہ دونوں ہنس پڑے۔ شانکی کا کہنا ہے کہ میں مہر کو پیار سے سبق سکھاؤں گا، دجیندر نے اسے آشیرواد دیا۔

شینکی رویندر کے گھر واپس آتا ہے اور سوچتا ہے کہ اسے بیبی کی محبت حاصل کرنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ اسے رویندر سے بچا سکے۔ شانکی اسے مارتی ہے لیکن بیبی اسے روکتی ہے اور کہتی ہے کہ بیوقوف مت بنو۔ چنگی نے کہا میں آپ سے بات کرنے آیا ہوں۔ اور یہ بندہ مجھے روکتا ہے، بے بی نے نوکر کو جانے کو کہا اور شینکی سے پوچھا کہ وہ کیا بات کرنا چاہتا ہے؟ وہ اس کے قدموں میں بیٹھ گیا اور کہا کہ اس گھر میں میری کوئی عزت نہیں کرتا۔ بچہ کہتا ہے کہ آپ کے والد کو آپ کی حرکات پسند نہیں ہیں۔ اگر وہ آپ کی عزت نہیں کرتا تو کوئی نہیں دیکھے گا۔ شانکی نے کہا میں نے مہر سے وعدہ کیا تھا کہ وہ مجھ پر گرے گا۔ تم میرے ساتھ آزاد رہنے کی کوشش کرو اور میں ناراض تھا کہ اس نے جھوٹ کیوں بولا۔ والد صاحب نے اس کی بات سنی لیکن مجھ پر اعتماد نہیں کیا۔ بس مجھ پر بھروسہ کرو اور میں تمہارے ساتھ رہوں گا، شینکی کہتا ہے کہ اگر راجویر اور اجونی اس کے پیچھے ہیں تو کیا ہوگا؟ اس کی بہن اچانک یہاں کیوں آگئی؟

راجویر اجونی سے کہتا ہے کہ مجھے نہیں معلوم کہ انہوں نے شینکی کو یہاں کیوں بھیجا ہے کیوں کہ یہ لوگ ہمیں وہاں جانے کی اجازت نہیں دیں گے، اجونی کہتی ہے کہ اس لیے وہ الگ ہیں، بیبی اجونی کو بلا کر کہتی ہے کہ تم اب بھی ہمارے خلاف سازش کر رہے ہو؟ تم نے اپنی بہن کو یہاں ڈرامہ شروع کرنے کے لیے بھیجا ہے؟ اجونی نے پوچھا کیا ہوا؟ بیبی کہتی ہے کہ امرت اور دجیندر کی طرح کھیلنا بند کرو۔ وہ لٹک جاتی ہے۔ شانکی نے بیبی کا شکریہ ادا کیا اور چلی گئی۔ راجوی نے اجون سے پوچھا کیا ہوا؟ اس نے کہا مہر وہاں گئی اور کچھ ہوا۔

دجیندر امرت کو بتاتی ہے کہ بیبی اجونی کو ڈانتی ہے، دروازے کی گھنٹی بجتی ہے۔ امرت اسے کھولتی ہے اور مہر کو وہاں پاتی ہے، وہ پوچھتی ہے کہ کیا اجونی یہاں ہے؟ امرت کہتی ہے تم مہر ہو؟ اس نے اسے اندر آنے کو کہا اجونی نے یہاں آکر اسے گلے لگایا۔ اس نے کہا کہ میں تمہیں بلانے جا رہا ہوں۔ مہر بولنے کی کوشش کرتی ہے لیکن اجونی اسے روکتی ہے اور اسے اپنے کمرے میں لے جاتی ہے۔دجیندر نے راجویر کو بیٹھنے کو کہا۔

مہر نے اجونی سے پوچھا کیا ہوا؟ اس نے پوچھا وہاں کیا ہوا؟ مہر نے کہا میں تمہارے کمرے میں چلی گئی۔ اور وہاں شینکی ہے، اور وہ.. امریت چھپ چھپ کر ان کی باتیں سنتا ہے۔ مہر نے کہا شانکی نے میرا ہاتھ پکڑ لیا۔ تو میں نے اسے زور سے تھپڑ مارا۔ وہ بہت سستا ہے۔ لیکن میں نے رویندر کو سب کچھ بتا دیا۔ اور اس نے شانکی کو سزا دی۔ امرت وہاں جاتا ہے اور اجونی سے اس کے لیے چائے بنانے کو کہتا ہے، وہ چلی جاتی ہے۔ امرت کہتا ہے کہ میں نے آپ کو اجونی سے بات کرتے ہوئے سنا ہے، اگر میں ہوتا تو میں شنکی کو سزا دیتا اور مہر کہتی ہے کہ رویندرا نے اسے اپنے قدموں میں مجھ سے معافی مانگ لی۔ امرت کہتا ہے شینکی ہمیشہ۔ اس طرح وہ پہلے بھی غریب خواتین کو ہراساں کرتا تھا۔ میں جانتا ہوں تم خاموش نہیں رہو گے۔ تمہیں اسے سبق سکھانا چاہیے۔ میرا خیال ہے کہ آپ کو اس کے خلاف مقدمہ درج کرنا چاہیے، وہ چلی جاتی ہے، اجونی وہاں آتی ہے، مہر کہتی ہے کہ میں شینکی کے خلاف پولیس میں شکایت درج کروانے جا رہا ہوں، اجونی حیران ہے۔

بیبی نے رویندر کو بتایا کہ یہ مہر کی غلطی تھی۔ تمہیں شانکی کو سزا نہیں دینی چاہیے۔ پولس وہاں پہنچی اور کہا کہ مہر نے شنکی کے خلاف شکایت درج کرائی ہے۔ رویندر نے کہا کہ میں نے اسے سبق سکھایا ہے۔ انسپکٹر نے کہا کہ ہم نے مقدمہ درج کرایا ہے اور ہمارے ساتھ جانا ہے۔ بیبی نے کہا کچھ کرو۔ رویندرا نے کہا کہ میں اس سے نمٹنے کی کوشش کروں گا۔ اس نے انسپکٹر سے کہا کہ وہ اسے لے جائے۔ انہوں نے اسے گرفتار کیا

اجونی راجویر کو بتاتی ہے کہ شینکی نے مہر کو ہراساں کیا اور اس نے اس کے خلاف شکایت درج کروائی اور اس کا اسے حق ہے۔ اس نے کہا کہ میں اسے سبق سکھاؤں گا۔ لیکن اسے پولیس کے پاس نہیں جانا چاہیے۔

بیبی رویندر سے کہتی ہے کہ تم راجویر کو کبھی بھی اسیر نہیں ہونے دو گے جیسے شانکی ہرمن کہتا ہے راجویر کبھی نہیں پکڑا جائے گا جیسے شانکی بیبی اسے روکنے کو کہتی ہے راجویر ہمارا نہیں ہے اب وہ دجیندر کا خون ہے اب رویندرا کہتا ہے میرا راجویر کبھی نہیں بدلے گا بچہ کہتا ہے تمہاری آنکھ جلد کھل جائے گی میں اجونی جا کر اس سے شکایت واپس لینے کو کہوں گا۔ وہ وہاں سے چلا گیا

بے بی امریت کے گھر پہنچی، اسے دیکھ کر حیران رہ گئی اور سب کو وہاں بلایا۔ امریت کا کہنا ہے کہ ہم خوش قسمت ہیں کہ آپ کی خدمت کر سکے۔ بیبی نے آرتی کی پلیٹ کو دور پھینک دیا اور اس کی طرف دیکھا۔ آپ کی بہن نے شینکی سے درخواست کی، اسے واپس لانے کو کہا۔ وہ اجونی کو لے جانے کی کوشش کرتی ہے لیکن امرت نے اسے روک دیا اور کہا کہ وہ کہیں نہیں جا رہی۔ وہ ہماری بہو ہے۔ اس لیے آپ اسے کہیں نہیں لے جا سکتے۔

پریکاپ – بیبی اجونی کو بتاتی ہے کہ آپ نے اپنی بہن کا استعمال کرتے ہوئے شینکی کو پکڑ لیا۔ تو میں تمہیں نہیں چھوڑوں گا۔ بعد میں احمق نے چھرا گھونپ کر اجونی راجویر کو پکڑ کر پوچھا کس نے بھیجا ہے؟ اس نے کہا بوڑھی عورت راجویر بی بی کے پاس گئی اور کہا کہ مجھے اب تم پر بھروسہ نہیں ہے تم اب سے میری بیبی نہیں ہو۔ اور میں اس گھر کا رکن بھی نہیں ہوں۔ رویندر یہ سن کر چونک گئے۔

کریڈٹ اپ ڈیٹ: عتیبہ

Leave a Comment